اخبار

نانو پاک در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث – خرداد و تیر 97

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث در تاریخ 28 خرداد تا یکم تیر سال 1397 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد .مجموعه نانو تار پاک نیز به عنوان مبتکر تولید ماسک های تنفسی نانو الیاف در این نمایشگاه مجموعه نمود.
مجموعه نانو تار پاک با برند اختصاصی نانو پاک مبتکر تولید نسل جدید ماسک های تنفسی با استاندارد n99 و با فیلتر نانو الیاف به منظور حفاظت هر چه بیشتر در برابر ذرات آلاینده ، ریز گرد ها و باکتری ها می باشد.این ماسک ها با توجه به نیاز روز افزون کشور در مقابله با آلودگی هوا چه در کلان شهر های چون تهران ، اصفهان ، مشهد و تبریز و چه در شرایط بحرانی ریزگرد های خوزستان و مناطق غرب کشور با تولید انبوه و توزیع سراسری در کشور عرضه می گردد.
نانو پاک تولید کننده ماسک تنفسی نانو در نمایشگاه ایران هلث 97

نانو پاک امید دارد که با مجموعه در 21 امین نمایشگاه بین المللی ایران هلث و معرفی هر چه بیشتر این محصول مفید گامی هر چند کوچک در راستای سلامت کشور برداشته و با جذب نمایندگی های پخش و توزیع متعهد و توانمند بیشتر به دسترسی بهتر هموطنان عزیز به منظور پیشگیری از امراض خطرناک ریوی و باکتریایی کمک نماید.
در همین راستا از مجموعه های توزیع و پخش علاقمند به اخذ نمایندگی ماسک های تنفسی نانو پاک دعوت به عمل می آید برای همکاری با شماره های مجموعه و بخش فروش محصولات بهداشتی تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *